dinsdag 28 juni 2011

hoe praat je het beste met autisten zoals ik?

2 opmerkingen:

  1. hihihi, toffe video Kilian!
    Ik heb dat ook met veel mensen en mijdt ze daarom heeeeeel vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is vrij makkelijk om je gedachten te omzeilen van de werkelijkheid, dus het verbergen van autisme.
    Ik heb een lichte vorm van autisme en de rode draad was altijd dat ik mezelf niet goed kon inbeelden wat er soms bedoeld werd als ze zeer ingewikkelde gespreken wilde voeren en sociaal was ik ook niet echt sterk.
    Maar toch heb ik op mijn 15 ergens een klik in mijn hoofd kunnen maken en vanaf toen is alles vlotter beginnen lopen, ik legde veel vlugger contact en nu ben ik echt iemand sociaal.
    Natuurlijk autisme is nooit te genezen maar zoals je veel leest is het wel te verbergen.

    BeantwoordenVerwijderen